Sunday, March 8, 2015

               **************************************************************
             Sejak Ethan tidak muncul dalam pertemuan malam itu Angel tidak lagi mencari Ethan. Sebaik sahaja cuti musim bunga bermula, Angel mengambil kesempatan untuk bercuti di Namsan Tower yang terletak di tengah Bandar Seoul. Namun keindahan Gunung Namsan tidak dapat menenangkan hatinya yang resah dengan tindakan kekasihnya yang tidak menunaikan janjinya. Biarpun dia tidak ingin memikirkan status hubungannya dengan ethan, namun masalah tersebut semakin kuat bertandang menyerabutkan kepala.
             Sementara itu di waktu dan tempat yg sama. 'Awesome place', kata Oliver dalam hati namun tanpa dia sangka,saat itu juga dia terpandangkan seseorang yang pernah dilihatnya. Segera dilangkahkan kakinya mendekati gadis tersebut..“Ehem!”,Oliver berdehem kuat mengejutkan Angel dari lamunan. Biarpun lelaki itu tidak dikenali namun Angel tetap menyambut salam perkenalan baik dari Oliver.
             Bermula dengan itu ,hubungan mereka semakin rapat setelah pertemuan pertama mereka. Angel tidak berniat untuk berlaku curang namun, layanan mesra Oliver terhadapnya membuatkan dia lupa akan masalahnya dengan Ethan. Dan dia dan oliver hanya sekadar sebatas teman, rasanya tak salah jika dia berteman. Oliver juga baik dengannya dan sikapnya amat menyenangkan bagi siapa yang berteman dengannya. 

No comments:

Post a Comment